پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272303
انتخاب استاندار بومي نظر نمايندگان چهارمحا‌ل‌وبختياري
تاریخ انتشار : 1403/07/25 08:53:22
نمایش : 18
نماينده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: مجمع نمايندگان اين استان بر انتخاب استاندار بومي کاردان و کارآمد توافق دارند و آنچه انتظار داريم اين است که دولت به نگاه مجمع نمايندگان توجه داشته باشد.
به گزارش خبرنگار گروه سياسي پايگاه خبري تحليلي «جهانبين نيوز»، احمد راستينه پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخاب استاندار از اختيارات دولت است و دولت‌ها تلاش بر انتخاب گزينه‌هاي همراه با خود را دارند.
 
وي تصريح کرد: با وجود نقدهايي که در اين زمينه وجود دارد، از دولت حمايت مي‌کنم، دولت براي انتخاب استانداران يکسري اصول دارد، اما چون دولت از وفاق ملي حرف مي‌زند بايد به آن پايبند باشد و سلايق مختلف سياسي را به رسميت بشناسد.
 
نماينده مردم شهرکرد، بن، سامان فرخشهر در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: وفاق ملي به اين معنا نيست که دولت‌ها جريان سياسي طرف مقابل را کنار بگذارند و بايد همه طيف‌ها ديده شوند.
 
راستينه افزود: درخصوص انتخاب استانداران از سوي دولت تعللي صورت نگرفته چراکه دولت به تازگي بر سر کار آمده و هنوز زمان لازم دارد.
 
وي افزود: مجمع نمايندگان اين استان بر انتخاب استاندار بومي کاردان و کارآمد توافق دارند و آنچه انتظار داريم اين است که دولت به نگاه مجمع نمايندگان توجه داشته باشد.
 
نماينده مردم شهرکرد، بن، سامان فرخشهر در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: ما معتقديم همواره ثبات مديريت از يک سو و تحول در مديريت از سوي ديگر موثر است و دولت بايد يکي را به‌عنوان يک گزينه مهم‌تر مورد توجه قرار دهد.
 
راستينه با بيان اينکه هيچگاه به هيچ خبرنگاري متعرض نشدم و همواره از کنار اخبار کذب و تخريب‌کننده به‌راحتي رد شدم تاکيد کرد: بهترين ناظران مردم هستند و ما به شناخت مردم احترام مي‌گذاريم.
 
وي يادآور شد: همه دستگاه‌ها اعتبارات خود را جذب کردند و بنده به‌عنوان نماينده مردم اين استان پيگير جذب اين اعتبارات از ديوان محاسبات بوده و هستم، مواردي از عدم جذب در تيرماه وجود داشت که با برگزاري جلساتي مشکلات رفع و اعتبارات جذب شد.
 
نماينده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: جابجايي دولت‌ها به معناي تغيير همه مديران نيست، چراکه مديران قوي مي‌توانند ابقاء شوند، نمايندگان مجلس طبق قانون اساسي مي‌توانند به‌عنوان نماينده مردم بر انتصابات نظارت داشته باشند اما نظر خود را تحميل نمي‌کنند، ما موظف به نظارت بر اين انتصابات هستيم.
 
انتهاي خبر/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html